Single élet 30 körül... :))

30 éves Single kalandjai a nagy városban! :))

Friss topikok

  • Légtisztító: Manapság már nagyon hatékony légtisztító készülékek léteznek, melyek mellékhatások nélkül enyhítik... (2010.08.27. 10:25) rövid helyzet jelentéses

Linkblog

rövid helyzet jelentéses

2010.08.26. 21:56

szerző: Zsó32

Megjöttem. Allergia tartja magát, de minek? Én nem kértem. Na mindegy, ma is trüsszögtem össze vissza, kolleginák nagy-nagy örömére. Legalább ők örültek, ha én már nem.

Jelentkezett "R". Meg is legpődtem. De le kellett törnöm ama nagy szarvát, hogy ácsi-bácsi - ez nem éppen így működik. Lehet ő ehhez van szokva, hogy csettint és ugranak a ribik. De én nem vagyok ribi, plusz nem is szoktam ugrálni. Na jó, volt már rá példa, de akkor tudtam, hogy kiért-miért ugrálok. Délután írt SMS-t, hogy ma este 11-kor idézem: "izgató sex". De írtam neki, hogy erről lekésett, mert előre egyeztett programom van (naná, az ágyam meg én, édes kettesben :P ) és hogy előbb kellene szólnia. Naná, hogy nem írt vissza. Nem mintha vártam volna. Éppen azon agyaltam, ugye pont tegnap, hogy ez a hajó már elment. Hát ha ilyen ez a hajó, akkor én nem is akarok rá felszállni. Úgyhogy nem bánom. Nehogy azt higgyje már, hogy én egész héten remegő kézzel lesem a telóm, hogy őfelsége mikor méltoztatik nekem írni. Azt már nem. Annyira azért nem jó pasi, plusz lófaszt (de azt nagyobb mennyiségben) raktott le eddig ama asztalra.

Szomorúan vettem ma észre, hogy 31 éves újdonsúlt lovagom, "A" ma törölte magát. Se puszi-se pá. Enyhén pofátlanságnak tartom, de mindegy. Másik "képmentes" meg nyomja a vaker dumát, éppen most (több helyre is tudok figyelni, alapon) osztom ki. Mert olyanokat kérdez, hogy én mit szeretnék tőle. Hát írom, hogy sok mindent még nem tudok gondolni ezzel a témával kapcsolatban, hisz hátrányban, fénykép hátrányban szenvedek. Hozzá képest főleg, aki már látott rólam nem egy képet. Na, a végén nem lesz randim a hétvégén. Mert amúgy kíváncsi lennék rá, de ha hisztizik és kötekszik akkor dobás lesz.....

Végre péntek lesz, tele a tököm ezzel a héttel.......

 

Folyt.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whynotdothat.blog.hu/api/trackback/id/tr652250682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Légtisztító · http://legtisztito-levegotisztito.hu/ 2010.08.27. 10:25:20

Manapság már nagyon hatékony légtisztító készülékek léteznek, melyek mellékhatások nélkül enyhítik az allergiás tüneteket, mert kiszűrik a lakás vagy iroda levegőjében keringő allergén anyagokat: legtisztito-levegotisztito.hu/vevoi-velemenyek/
süti beállítások módosítása